Hoe moet ik het overschrijven uitschakelen in outlook als er geen OVR-knop is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
13.6K

Het beste antwoord

Met de Insert (of Ins) knop op je toetsenbord.

Toegevoegd na 24 minuten:
Om de instellingen definitief te wijzigen, en om de Ins(ert)-knop te laten werken als hij niet werkt (zoals bij C4th):

--  Maak een nieuw bericht.
--  Klik linksboven op de grote bol (bij Outlook 2007).
--  Klik in het venster dat nu verschijnt rechtsonder op Editoropties.
--  Klik linksboven op Geavanceerd.
--  Het achtste vakje (bij mij dan) is: "Ins-toets gebruiken om overschrijfmodus in of uit te schakelen". Vink dat vakje aan.
--  Direct daaronder staat een vakje waarmee je aan kunt geven of je standaard wel of geen overschrijfmodus wilt gebruiken.

Klik nu op OK en je bent klaar.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wilde ik ook antwoorden, totdat ik het even uitprobeerde op mijn eigen toetsenbord in combinatie met Outlook en tot mijn verbazing had de insertknop geen enkel effect..
Cryofiel
14 jaar geleden
Zie toevoeging op mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord cryo. +1