Wat is nieuw in Outlook 2010 (t.o.v. 2007) wat de moeite van leren werken waard is?

Ik heb net Office 2010 geinstalleerd en vooral Outlook is veranderd omdat hier nu ook de tabs zijn doorgevoerd, wat al in andere Office 2007 pakketten was gedaan.

Ik ben benieuwd welke functies echt nieuw zijn en de moeite waard om te ontdekken of ermee te leren werken. Daarbij doel ik op nieuw t.o.v. Word 2007. Misschien wil je me kort uitleggen hoe die functie werkt, eventueel met een afbeelding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je één ding beloven: voor consumenten zijn de verschillen echt te klein om er weer een kapitaal aan uit te geven...

Het beste antwoord

De dynamische formatering en de smart objects zijn echt nieuw. Vooral in Excel zie je deze zaken.
Daarna is het best even lastig om de basis dingen op de tabs terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar onder de links kun je info vinden...
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord Rose. Ik hoop ook nog op ervaringen van andere gebruikers. Als ik zelf iets tegen kom.