Is blender te vertrouwen?

Blender is een 3D progamma om 3d animaties te maken.
Is het progamma te vertrouwen is?
IS het geheel gratis te downloaden.
en is het niet schadelijk voor de computer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja het is een compleet te vertrouwen programma, dat het gratis is komt omdat het Open Source is, net als Linux zogezegd. Het is zelfs op DWDD geweest met Big Buck Bunny, welke dus ook gemaakt is in Blender.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
+
Pieter2011
12 jaar geleden
+ (En is één van de beste programma's op dit gebied, maar wel ingewikkeld).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gedownload en dan is het schadelijk voor de computer dus kan ik het beter niet downloaden