Hoe synchroniseer ik mijn agenda van iCalender naar Google Agenda?

Dus niet mijn Google Agenda naar iCal, maar de iCalender agenda naar Google Agenda!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

1. Selecteer in Apple iCal de agenda in de lijst met agenda's in het iCal-venster.
2. Selecteer Bestand > Exporteer. Geef de agenda een naam en sla deze op.
3. In Google Agenda moet je al een agenda hebben gemaakt waarin je afspraken wilt migreren. Klik vervolgens aan de onderkant van de lijst met agenda's op de pijl-omlaag bij Instellingen en selecteer Agenda importeren.
4. Klik op Bladeren , selecteer het gewenste bestand en selecteer Openen.
5. Selecteer in het vervolgkeuzemenu de agenda waarin je afspraken wilt importeren.
6. Klik op Importeren om het importeren te voltooien.

(https://support.google.com/calendar/answer/83126?hl=nl&rd=1)