Kan ik whatsapp voor mijn LG Shine ergens downloaden?

Kan dit überhaupt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee helaas ondersteunt jouw telefoon geen whatsapp. Whatsapp is ontwikkeld voor de volgende platformen: Android, IOS (iPhone), RIM (Blackberry) en Symbian (ontwikkeld door Nokia). Helaas draait jouw shine niet op 1 van deze platformen. Er zijn al android telefoons voor onder de 100 euro..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hoi, als het goed is heb je een soort van 'appstore' op je telefoon. Bij de iphone heet het appstore, blackberry heet het blackberryworld, htc/samsung/(LG)? ANDROIDMARKET. Hoogstwaarschijnlijk heb je android market op je telefoon, als je erop druk en 't opent kan je whatsapp via daar zoeken en downloaden.

Succes !

P.s. Whatsapp erg verslavend hooor haha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LG shine is geen smartphone dus ik denk niet dat het kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet, de LG Shine heeft een eigen OS en niet bijvoorbeeld Android erop staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat is niet mogelijk

het zou nooit kunnen op een lg shine

het is niet ontwikkelt voor zo'n telefoon

tenslotte je moet ook internet op je telefoon hebben

gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas kan dit niet, op de LG Shine zit geen android.