kan ik iets dat ik heb gedownload weer verwijderen?

ik heb bearshare en babylon gedownload, maar ik wil dit weer verwijderen, omdat mijn msn raar doet door babylon en omdat ik bearshare niet gebruik, kan ik dit helemaal verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bearshare verwijderen wil nog wel eens een probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet ik. Bearshare's zijn oplichters. Ze hebben namelijk 3 dezelfde programma's gemaakt, odner dezelfde naam Bearshare
shareeza
Imesh En download nooit Ares, die krijg je er nooit meer af

Antwoorden (4)

Ja,configuratiescherm programma's verwijderen en daar zie je een hele lange rij en daar moet je dubbel klikken op babylon en dan kom je in t unnistall proces.

Toegevoegd na 30 seconden:
Oja,bearshare kan daar natuurlijk ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja. via

configuratiescherm/programmatoegang en instellingen/programma's wijzigen of verwijderen

selecteer je programma en hij is verwijderd.

Als je babylon installeert, installeert hij ook een toolbar. Verwijder deze ook. En hij veranderd ook je startpagina, verander die ook weer terug naar de gewenste startpagina
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Configuratiescherm
Daarna naar programma's verwijderen
Daarna naar programma's en onderdelen
Kies verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Babylon en Bearshare zijn in de praktijk heel lastig te verwijderen. Vaak blijven er resten van die programma's op je pc achter die je handmatig moet verwijderen. Bearshare wordt door sommige programma's zelfs als spyware beschouwd.

Twee manieren om Bearshare te verwijderen:

1- Je moet Bearshare over het bestaande programma heen opnieuw installeren. Daarna kunt je het programma via het Configuratiescherm verwijderen. Vervolgens laat je een tool als CCleaner (www.ccleaner.com) draaien om het register van Windows op te schonen. Tot slot kijkt je in de map 'C:\Program Files' of er nog rommel is achtergebleven in de vorm van een programmamap. Zo ja, dan weggooien. En als naar aanleiding van het weggooien van die programmamap fouten optreden tijdens het starten van het besturingssysteem, dan zul je die fouten handmatig moeten fixen op – bijvoorbeeld – het tabblad 'Opstarten' van de systeemtool 'MSCONFIG'. (Zie bron 1).
2- Omdat Spyware Doctor Bearshare als spyware aanmerkt, kun je het met dat programma ook verwijderen. De gratis versie van Spyware Doctor vind je hier: http://pack.google.com/intl/nl/pack_installer.html (zie bron 2).

Babylon is een verhaal apart. Ook dat programma is moeilijk te verwijderen. Ook hier het advies om het eerst opnieuw te installeren en daarna te verwijderen. Lukt het niet, probeer het dan met de gratis tool Iobit Uninstaller (www.iobit.com/advanceduninstaller.html) of met Advanced Uninstaller Free (www.tinyurl.com/advuninstallerfree) - waarbij je bij dit laatste programma Installation Monitor inschakelt. Daarmee krijg je Babylon meestal wel weg. (zie bron 3).

Tip: zet dit soort rommel nooit meer op je computer!
Pieter2011