wie kent goede optimalisatie software voor windows?

Ik zoek een goed gratis clean-up programma, waarmee ik overbodige taken (vooral windows taken) kan opruimen. Kent iemand een klein gratis programma daarvoor?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is voor windows 7 home premium. Standaard is 40% van mijn ram (1gb) bezet, voornamelijk door grote windows-host taken. Ik ben hier met een ander programma achter gekomen alleen vraagt dat programma geld om het op te ruimen. Dus nu zoek ik gratis software daarvoor.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
9 jaar geleden
is dat programma dat het onderzocht niet een nepprogramma? die heb je ook veel. dan geven ze aan dat er veel fouten zijn, maar die heeft dat programma zelf veroorzaakt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee, het was programma heette simplicheck en is een vrij bekent programma. Maar ook als ik control alt delete doe en dan naar processen ga zie ik dat windows veel ram-geheugen inneemt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
CCleaner werkt erg goed, maar doet niets voor je RAM-geheugen.
SimonV
9 jaar geleden
Is er niet gewoon sprake van malware? Checken met AdwCleaner kan nooit kwaad:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ Of Malwarebytes (kies gratis versie).
https://www.malwarebytes.org/ HitmanPro zou m’n derde keuze zijn:
http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ccleaner lijkt mij ook goed, maar als ik dat programma instaleer en gebruik, zal ik dan ook zien dat er minder ram is bezet? En zorgt het er ook voor dat er minder programmas met windows worden opgestart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zag net in een reactie, dat er al antwoord op mijn tweede vraag was gegeven (bedankt).

Antwoorden (1)

CCleaner is zo'n programma

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook Defraggler kun je gebruiken