Met welk programma kan ik een vergelijkbaar badkamer-effect toevoegen op een geluidsbestand? (Badkamer-effect van Realtek HD Audio)

Dit effect geeft precies het geluid wat ik wil bij een lied wat ik aan het bewerken ben. In Audacity heb ik zitten rommelen, maar ik kan niks vinden.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ter verduidelijking: Ik zoek geen badkamergeluiden, maar een effect waarmee als het ware de echo in de badkamer wordt nagebootst op de mp3. De mp3 die men dan afspeelt heeft dan een soort echo (alsof men muziek in de badkamer speelt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Met Audacity is dat toch echt vrij eenvoudig uit te voeren. Volgens mij is het gewoon een kwestie van slepen,plakken,bewerken. Maar kijk hier anders even :

http://www.soundjay.com/bathroom-sounds-1.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je persé in Audacity wil doen zou ik even kijken of het lukt de VST enabler te installer op jouw versie van Audacity.

http://web.audacityteam.org/vst/

Nu kan je VST-plugins downloaden en in audacity laden, waarschijnlijk kan je het bathroom effect (als het niet standaard in de reverb plug-in zit die je hebt gedownload) zelf creëren door met wat instellingen te rommelen.

Toegevoegd na 18 minuten:
Oh een VST-plugin is (als je het nog niet wist) een plug-in welke je kan gebruiken in allerlei muziek programma's meestal zijn het effecten maar het kunnen ook instrument zijn zoals synths.