Wanneer ik mijn pc thuis heb staan loopt COD: blackops vast zodra ik ook maar enige online interactie onderga. Wanneer ik mijn pc bij een kennis heb

Toegevoegd na 13 minuten:
staan gebeurd dit niet.

Het enige wat wijzigt is de router en/of provider.
Thuis is de provider: tele 2
Thuis is de router: Davolink DV201AM

Bij de kennis is de provider: KPN
Bij de kennis is de router: Siemens experia box ssx51

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
een deel van je vraag is weg, zou je dat bij je uitbreiding kunnen typen? Dan is het iets makkelijker te beantwoorden.

Het beste antwoord

Wellicht dat je eigen router bepaalde poorten blokkeert en die bij je kennis niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het waren inderdaad poorten die correct geforward moesten worden. Sorry voor de late reactie, ik had nog geen tijd gehad om eerder te antwoorden. Bedankt voor je antwoord