Mac ziet externe harde schijf niet in Finder. Hoe los ik dit op?

Sinds korte tijd ziet Finder geen enkele externe harde schijf meer. Wel is het pictogram op het bureaublad terug te vinden en via dit pictogram ook te openen. Hij functioneert vanaf dit punt goed. Hoe zorg ik dat mijn ze ook gewoon in het beginscherm van Finder te vinden zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
10K

Het beste antwoord

probeer deze eens
ga naar finder open deze
en klik dan nogmaals op finder bovenin naat het appletje
dan voorkeuren in dat scherm
zie je of externe schijven aangevinkt staat ?
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap niet hoe ik dit 'per ongeluk' uit heb gezet. Maar je had helemaal gelijk! Hij doet het weer helemaal goed. Ontzettend bedankt!
capthavoc
9 jaar geleden
Dat kan wel eens gebeuren als er een app op komt die daar iets mee te maken heeft op het gebied van bestandsbeheer
of als er een major OS X update o.i.d is geweest

we zullen er nooit achter komen ;)
succes met de apple
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap niet hoe ik dit 'per ongeluk' uit heb gezet. Maar je had helemaal gelijk! Hij doet het weer helemaal goed. Ontzettend bedankt!