Hoe wordt je ontwikkelaar

En heb je er een diploma voor nodig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Categorie = software.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, je moet ergens beginnen, he?

Antwoorden (1)

Ontwikkelaar van software word je door software te ontwikkelen. Dat kun je leren door een ICT-gerelateerde opleiding te doen en tijdens je opleiding allerlei programmeertalen en ontwikkel-omgevingen te leren.

Daarna kun je aan de bak bij ICT-bedrijven die software ontwikkelen. Voor allerlei verschillende ontwikkel-omgevingen bestaan ook allerlei verschillende certificaten die je kunt halen waardoor je b.v. "gecertificeerd .Net-ontwikkelaar" wordt.