Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Excelbestand, uit verschillende werkbladen. Deze werkbladen moeten samenkomen op een blad. Alle informatie gewoon onder elkaar.Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

2 methodes 1 voor de junior gebruiker en 1 voor de senior.

methode 1) Kopieer alle tabbladen en plak ze in een nieuw tabblad. Je kunt ook plakken speciaal gebruiken ipv. normaal plakken.

Methode 2) Gebruik de formule Vlook (engelstalig) of Verticaal zoeken (NL. versie van Excel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even er vanuit gaand dat je van de andere werkbladen bepaalde gegevens wilt hebben. Dan ga je in het werkblad staan waar de gegevens moeten komen dan in een cel type = en ga naar het werkblad waar je een gegeven van wilt klik in die cel en enter.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding