Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een virtueel beeldscherm?

Ik heb een laptop waarvan een klein deel zwart is, nu kan ik dus niet het hele beeldscherm zien en dat is erg irritant want dan kan ik bij bepaalde dingen niet komen. Dus stel ik de vraag weet iemand misschien een programmaatje waarmee ik mijn bureaublad in een venster kan zien?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het beeldscherm is inderdaad stuk als er ook een streep over het scherm zit, ik denk dat compris met videokaart instellingen probeert te zeggen is: Bij ATI Catalist kan je de vorm van het scherm aanpassen, dus kan je je scherm van grote veranderen. Op deze manier kan je er dus voor zorgen dat je scherm niet in het zwarte gedeelte toont maar pas op het gedeelte wat je wel kan zien. Nvidia heeft een vergelijkbaar programma: Nvidia Control Panel. Als je geen videokaart hebt en bijvoorbeeld Intel Graphics hebt, gebruik je het volgende programma : Intel Graphics Control Panel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding