hoe kan ik een gratis goeie brandprogramma vinden die ook filmpjes leesbaar maakt op de dvd speler ?

ik zoek me kapot om een goeie brandprogramma te vinden wie kan me helpen

Weet jij het antwoord?

/2500

Nero Starsmart? Toegevoegd na 35 seconden: Nee nee... Nero Startsmart! Foutje... :$ Toegevoegd na 12 minuten: Je kan ook de film starten met Windows Media Player en dan staat er in het bovenmenu branden en moet je de schijf kiezen en dan... Vroem!!! Daar gaat het. Toegevoegd na 13 minuten: Veel kijkplezier!

Freemake video converter is ideaal en zeer gebruiksvriendelijk. Het bied u de mogelijk om video en audio te converteren en geeft u ook de mogelijkheid om dvd's of cd's te branden! "Freemake Video Converter is a great video converter for many reasons, but mainly because it’s fast, efficient and really simple to use. Under a nicely designed interface, Freemake Video Converter presents us with a powerful set of tools that let you convert videos and DVD movies between different formats, as well as create photo slideshows and music visualizations. The program supports the most popular formats (AVI, MP4, WMV, 3GP, DVD, MP3) and can even upload your newly converted file to YouTube straight away. Using Freemake Video Converter couldn’t be easier!" Downloadlinks zijn toegevoegd. Neem vooral een kijkje op de eerste link. Dit geeft u een overzicht van de 100 beste windows software welke gratis zijn te downloaden. De 2de link is de link naar de pagina om freemake te downloaden! Veel plezier.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100