waarom wil mijn tablet niet in factory reset?

ik ben in android system recovery geweest om de tablet te resetten, maar nadat ik wipe data/factory reset heb aangeklikt en op yes heb geklikt geeft ie aan dat alles is gewist. echter, zodra ik hem opstart staan alle oude gegevens er nog op. hoe gooi ik alles er vanaf. vanuit android zelf kan ik er niet bij om de de tablet elke 30 seconden crasht

5 jaar geleden
in: Software
2.5K

Antwoorden (1)

Het is de bedoeling dat u in de 'Recovery Mode' of de 'Herstelmodus' terechtkomt. Dit is een apart menu dat bij het opstarten tevoorschijn kan komen. U kunt handmatig in dit menu komen door de tablet eerst volledig uit te schakelen. Daarna dient u een knopcombinatie van twee of drie knoppen gedurende enkele seconden ingedrukt te houden. Daarna zou u in de ‘Recovery Mode’ terecht moeten komen. Enkele veel voorkomende combinaties van knoppen om te proberen zijn:

Power + volume naar beneden (Yarvik tablets, sommige Samsung tablets)
Power + volume naar boven (sommige Samsung tablets, Sony tablets, ASUS tablets)
Power + volume naar beneden + volume naar boven

Soms moet u, na het opstarten, snel een andere toets indrukken om zo daadwerkelijk in de ‘Herstelmodus’ te komen. Meestal staat dit kort aangegeven op het scherm en is dat één van de twee volumeknoppen.

Selecteer vervolgens binnen de ‘Recovery Modus’ de optie 'Hard Reset' of 'Factory Data Reset'. De tablet zal dit automatisch uit gaan voeren, wat even kan duren. Daarna start de tablet automatisch opnieuw op in het menu dat u ook zag toen u de tablet voor het eerst opstartte.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
macuser2000
5 jaar geleden
dit is precies wat ik gedaan heb, maar na het opstarten, heeft hij niets gewijzigd of gewist: de tablet start gewoon weer op de ouderwetse manier op...