Kan je een word document maken en bewerken op een ipad en doorsturen met behoud van layout?

Laptop heeft het begeven, ik vraag me af of mijn ipad alles kan overnemen?
Ik wil word documenten kunnen maken ,bewerken , opmaak en doorsturen ,tevens gebruik maken van exel . En als laatste mijn ipad heeft een probleem met flash, kan daar iets aan gedaan worden? Kort samen gevat, kan ik dr extern klavier te kopen, de nodige apjes, de ipad de laptop vervangen?

9 jaar geleden
in: Software
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het met google drive doen dan heb je ook niet het gezeik dat je computer het bestand.niet kan openen omdat je een andere word hebt

Het beste antwoord

Hallo Doralien,

Puffin beveel ik echt aan. Ze komen regelmatig met updates en het werkt bij mij goed. Ik heb een iPad 2. Zo kan ik ook websites met Flash gebruiken! Voor het bewerken van documenten beveel ik toch Microsoft Office Word aan, maar die kost wel minimaal€70,- (per jaar)! Als je dat er niet voor over hebt, kun je iets mindere alternatieven gebruiken, zoals Pages, Google documenten, Smart Office 2, WPS Office of Could On. Die laatste is ook erg goed!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een tablet is primair bedoeld voor consumptie. Een laptop en desktop zijn bedoeld voor productie. Je kunt een tablet niet zomaar alle taken geven en daarbij dezelfde gebruikerservaring behouden als zou je werken op een laptop of desktop.

Apple heeft de ondersteuning van Flash al een lange tijd geleden gestopt. Ik weet niet wat je met Flash wil, maar websites bezoeken die gebruik maken van Flash kan bijvoorbeeld met de browsers Photon Browser, Puffin, Skyfire Browser en iSwifter Browser. Die draaien de Flashanimaties op eigen servers en sturen het resultaat door naar de gebruiker. Ze kosten allemaal een beetje geld, van iets meer dan EUR 2,- tot iets minder dan EUR 7,-.

MS Office is beschikbaar voor de iPad, zie de bron.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan de app polaris office gebruiken voor je documenten en het is gratis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan met pages en word. De apps kun je gewoon downloaden in de appstore. Je kunt het ook doen met google drive