Met welk programma kan je het scherm van een PC 3 kwartier of langer opnemen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb hele goede ervaring met O-cam je kunt selecteren wat je op wilt nemen en goede kwaliteit weergave
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ook goede ervaringen met een O-cam

Andere antwoorden (3)

camtasia (betaald) of Cam studio (gratis)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fraps, Camtasia, DxTory en hypercam zijn programma's waarmee je je beeldscherm zou kunnen opnemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het hangt er een beetje vanaf wat je bedoelt met opnemen, maar met Infanview kan je automatisch screenshots laten maken met een vaste interval (minimaal 1 seconde). Dan heb je dus geen video maar een flinke lading foto's.
Je moet dan de optie Capture hebben.