Hoe kan ik mijn telefoon zo instellen dat ik bepaalde sites weer kan openen?

Met wifi kan ik alle sites openen met mijn telefoon.
Ik heb een prepaid.
Als ik buiten wifi gebied ben kan ik veel sites niet meer bereiken, hoe komt dat?

4 jaar geleden
in: Software
1.3K
janjan33
4 jaar geleden
De telefoon is een Huawei P20 liet.
Google en email doen het prima.
Sommige sites niet, wel in wifi omgeving.
LeonardN
4 jaar geleden
Dat lijkt me sterk. Als je een 3g/4g verbinding opzet, doet alles het of niets het.
Welke melding krijg je van welke sites die het NIET doen?

Antwoorden (1)

Om buiten Wi-Fi bereik gebruik te maken van het internet heb je 3g/4g nodig en natuurlijk MB's/data op je prepaidkaart.
Hoe je 3g/4g (ook wel data genoemd) aanzet is per telefoon verschillend, maar vaak door je topmenu naar beneden te trekken en daar het icoontje 3g/4g aan te tikken.
Als je eenmaal 1 website kan bereiken moeten ze in principe allemaal te bereiken zijn.