Hoe komt het dat ik iTunes niet kan updaten? Ik heb nu 10.4 en sinds een paar maanden Windows 7. Ik heb alles verder geüpdate. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
capthavoc
12 jaar geleden
krijg je ook een melding ?
anders zou ik itunes even helemaal verwijderen
de pc hetstarten en nog even Ccleaner er overhalen
nog eens herstarten en dan itunes opnieuw downloaden en installeren ?

Het beste antwoord

Belangrijk: na het voltooien van deze probleemoplossende stappen zijn de problemen met het installeren van iTunes en QuickTime meestal opgelost. Als een stap uw probleem niet oplost, gaat u verder met de volgende.

Oplossingen voor veelvoorkomende waarschuwingsberichten over de installatie

Hier zijn een aantal veelvoorkomende waarschuwingsberichten die kunnen verschijnen bij het installeren van iTunes en QuickTime voor Microsoft Windows. Als u één van deze berichten ziet, klikt u erop en volgt u de stappen voor probleemoplossing in het gekoppelde artikel:

iTunes en QuickTime voor Windows XP kunnen niet worden geïnstalleerd zonder Visual Basic Script (VBScript)
iTunes voor Windows: "beveiligde schijf" of "map iTunes kan niet worden gevonden" bij het installeren of openen van iTunes
iTunes 7 of hoger voor Windows reageert niet langer tijdens "registratie van modules"
Waarschuwing van QuickTime of iTunes Installer "Kon sleutel niet openen" stopt de installatie in Windows
iTunes: Windows toont de melding "iTunesSetup.exe is geen geldige Win32-toepassing"
Foutmelding "Kan Bonjour niet opstarten, controleer of u de juiste bevoegdheden hebt" bij de installatie

Als u de symptomen die in de bovenstaande gekoppelde artikelen worden beschreven niet ervaart, gaat u verder met de onderstaande algemene probleemoplossing voor de installatie.
Algemene probleemoplossing voor installatie

1. De map Temp leegmaken en de computer opnieuw opstarten

2. iTunes en gerelateerde onderdelen volledig verwijderen

3. De nieuwste versie van iTunes installeren
Extra stappen voor probleemoplossing

Als u alle onderstaande stappen hebt uitgevoerd, moet u iTunes en gerelateerde onderdelen volledig verwijderen en iTunes opnieuw installeren om te bepalen of het probleem is opgelost.

1. Zorg ervoor dat u toegang hebt tot een beheerdersaccount

2. Zorg ervoor dat de namen van uw mappen geen vreemde tekens bevatten

3. Zorg ervoor dat u de nieuwste Windows-updates hebt

4. Schakel andere conflicterende software uit
Aanvullende informatie

Als u alleen QuickTime moet installeren of als iTunes wordt geïnstalleerd maar de installatie van QuickTime niet werd voltooid
Probeer de standalone versie van QuickTime te downloaden vanaf http://www.apple.com/nl/quicktime/download/. Zorg ervoor dat u de versie zonder iTunes downloadt.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat als ik iTunes eraf gooi, dat ik het dan niet meer geïnstalleerd krijg. Ik zal binnenkort de servicedesk van Apple wel bellen over hoe en wat. Maar je antwoord vind ik wel zeer overzichtelijk, waarvoor dank!