Hoe komt het dat ik iTunes niet kan updaten? Ik heb nu 10.4 en sinds een paar maanden Windows 7. Ik heb alles verder geüpdate. Wat doe ik verkeerd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Belangrijk: na het voltooien van deze probleemoplossende stappen zijn de problemen met het installeren van iTunes en QuickTime meestal opgelost. Als een stap uw probleem niet oplost, gaat u verder met de volgende. Oplossingen voor veelvoorkomende waarschuwingsberichten over de installatie Hier zijn een aantal veelvoorkomende waarschuwingsberichten die kunnen verschijnen bij het installeren van iTunes en QuickTime voor Microsoft Windows. Als u één van deze berichten ziet, klikt u erop en volgt u de stappen voor probleemoplossing in het gekoppelde artikel: iTunes en QuickTime voor Windows XP kunnen niet worden geïnstalleerd zonder Visual Basic Script (VBScript) iTunes voor Windows: "beveiligde schijf" of "map iTunes kan niet worden gevonden" bij het installeren of openen van iTunes iTunes 7 of hoger voor Windows reageert niet langer tijdens "registratie van modules" Waarschuwing van QuickTime of iTunes Installer "Kon sleutel niet openen" stopt de installatie in Windows iTunes: Windows toont de melding "iTunesSetup.exe is geen geldige Win32-toepassing" Foutmelding "Kan Bonjour niet opstarten, controleer of u de juiste bevoegdheden hebt" bij de installatie Als u de symptomen die in de bovenstaande gekoppelde artikelen worden beschreven niet ervaart, gaat u verder met de onderstaande algemene probleemoplossing voor de installatie. Algemene probleemoplossing voor installatie 1. De map Temp leegmaken en de computer opnieuw opstarten 2. iTunes en gerelateerde onderdelen volledig verwijderen 3. De nieuwste versie van iTunes installeren Extra stappen voor probleemoplossing Als u alle onderstaande stappen hebt uitgevoerd, moet u iTunes en gerelateerde onderdelen volledig verwijderen en iTunes opnieuw installeren om te bepalen of het probleem is opgelost. 1. Zorg ervoor dat u toegang hebt tot een beheerdersaccount 2. Zorg ervoor dat de namen van uw mappen geen vreemde tekens bevatten 3. Zorg ervoor dat u de nieuwste Windows-updates hebt 4. Schakel andere conflicterende software uit Aanvullende informatie Als u alleen QuickTime moet installeren of als iTunes wordt geïnstalleerd maar de installatie van QuickTime niet werd voltooid Probeer de standalone versie van QuickTime te downloaden vanaf http://www.apple.com/nl/quicktime/download/. Zorg ervoor dat u de versie zonder iTunes downloadt. succes

Bronnen:
http://support.apple.com/kb/HT1926?viewloc...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100