Hoe kan ik in word 2013 horizontale strepen verwijderen die zomaar ontstaan?

Als ik enter heb gedaan of naar een volgende bladzijde ga in word, komt er vanzelf een horizontale streep. Ook in voetnoten, dus tussen meerdere noten in. Hoe kan ik dit verwijderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
9.7K

Het beste antwoord

Selecteer een aantal regels waarin horizontale lijnen te zien zijn en klik in het menu 'start' bij 'alinea' op 'randen en arcering' (helemaal onderaan). Je krijgt een voorbeeld te zien van randen die voor de geselecteerde alinea's ingesteld zijn. Verwijder de aanwezige kaderlijnen door erop te klikken.
Een vriend van mij had onlangs hetzelfde probleem en hij heeft het op die manier kunnen oplossen. Ik hoop dat jij er ook mee geholpen bent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank! Ik heb uiteindelijk op 1 knopje gedrukt, waarbij zonder randen stond en ze zijn nu allemaal verdwenen! M'n scriptie is gered.