mijn outlook kan ik wel openen maar ik ontvang geen berichten meer..wie o wie kan mij helpen???

sinds 1 maand kan ik geen berichten meer ontvangen in mijn oulook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
11.4K

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat je provider veranderingen heeft aangebracht in bijv. de smtp settings, kijk even op hun site. Ook kan het zijn dat je je firewall per ongeluk geen inkomende post meer aanneemt omdat je dit geweigerd hebt, nog een mogelijkheid is dat je wachtwoord verlopen is. Bij inkomende post moet je in outlook bij de smtp gegevens kijken, je kan Outlook laten testen of alles nog goed staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere mogelijk is dat je in Outlook hebt aangevinkt dat er een copie van het bericht op de server moet blijven staan. Het gevolg is dat de mailbox dan vol loopt en dan kun je ook geen mail meer ontvangen. Dus eventueel uitvinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat je weinig informatie meegeeft. Outlook versie, provider enz. Gezien in elke outlook versie de opties weer op een andere plaats staan wordt het lastig.

- Ziggo heeft sinds anderhalve maand port 25 geblokkeerd voor uitgaande mail. (Ziggo klantenservice bellen)

Je hebt geen username en password opgegeven voor de pop3/exchange. of voor je SMTP server. (bij opties kan je kiezen voor "meer instellingen" en vervolgens op beveiliging, hier kan je aangeven dat je dezelfde authenticatie wilt gebruiken als je POP3.

Ik kan het allemaal veel makkelijker uitleggen als je wat meer info geeft.