Hoe kan ik microsoft office outlook terugzetten op mijn computer?

Ik ben nl. alle windows office software kwijt.
Ik heb een backup gemaakt maar ik weet niet hoe ik nu verder moet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.9K

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je de software kwijtraakt nadat je een backup hebt gemaakt?
Hoe ben je de software kwijtgeraakt?
Als het onlangs was kan je de optie systeemherstel proberen.
Ook kent windows de optie backup terugzetten
en voorts is er de mogelijkheid om op te starten met de windows CD in je drive waarna eveneens de optie backup terugzetten zal verschijnen.

Voor uitleg over het gebruik van systeemherstel of de backup terugzetten kan je via Google genoeg instructies vinden. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plaats de outlookprofielmap even terug vanuit de backup.

Outlook zelf vereist echter meer dan 'gewoon' wat bestanden, dus die herinstalleer je best.