Speciaal backup bestand

Hallo allemaal!

Ik heb net een DSI XL aangeschaft en het spel "Art Academy".
Voor de zekerheid wil ik het spel nog een keer downloaden voor het geval ik hem kwijtraak.

Nu mijn vragen

1. Waar kan ik het spel downloaden?
2. Ik heb al enkele pogingen tot downloaden gedaan maar als ik hem wil downloaden krijg ik een winrar bestand met 4 winrar bestandjes erin. in die bestandjes zitten weer .NDS bestandjes en als ik die wil Uitpakken in doen vraagt hij om de andere.
Hoe los ik dit op?

Als je het niet snapt even zeggen,

Groetjes Jamu

P.S. Ik heb ook dat met Payservers geprobeerd maar dat lukte niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je de rar bestanden uitpakt en hij komt vragen om meer bestanden, dan betekend het dat je niet alle bestanden hebt.

Opnieuw downloaden van een andere source ?
Probeer eens de versie "NDS Roms 5161 tm 5166 (FTD 1339435) [20/65] - "5164 - Art Academy (E)(Unknown)."