die kan je toch zo van het internet downloaden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C++, Java etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geen programma, dat zijn programmeertalen.
AWM
14 jaar geleden
Toch is dat een goed antwoord. Met een programmeertaal maak je een programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat. Zo deden we dat vroeger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(+)
beheers je java?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Awm & Sherpa: de vraag gaat erover of er een programma voor is, niet een programmeertaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar misschien ook meer een taalkwestie ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let goed op:
Een programmeertaal is een dik pak papier waarin de specificaties van die taal zijn beschreven. Het schrijven van een programma met die taal gebeurt in een ander programma, een code editor. Die zit meestal gebundeld met allerlei tools in een pakket.
Vervolgens moet de code ook nog executable worden gemaakt, bv dmv een compiler.
Dus: om een progamma te maken heb je andere programma's nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slordige vraagstelling dus een misleidend antwoord (voor de vraagsteller). Ik zou ook zeggen C#, C++, Java of Pascal. Daarmee kan je anti virus software maken. Alle andere antwoorden beantwoorden niet de vraag.
Als de vraag bedoelt of er antivirus programma's zijn, dan is de vraag een open deur intrappen. Als de vraagsteller bedoelt of er programma's zijn, die de source code voor een antivirus programma genereren, dan moet ik zeggen, dat ik denk van nier, maar dat het best zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Sherpa: dat bedoelde ik dus. Alsnog een +1 door deze reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Sherpa: misschien nog in je antwoord verwerken, dan is het ook een "echt" goed antwoord.
Slordige vraagstelling.
Het juiste antwoord is: C#, C++, Java of Pascal. Daarmee kan je anti virus software maken. Alle andere antwoorden beantwoorden niet de vraag in zijn huide vorm.

Als de vraagsteller bedoelt te vragen of er antivirus programma’s zijn, dan is de vraag een open deur intrappen.

Als de vraagsteller bedoelt of er programma’s zijn, die de source code voor een antivirus programma genereren, dan moet ik zeggen, dat ik denk van niet, maar dat het best zou kunnen,