Hoe zet ik mijn bestanden weer in iTunes?

Mijn vader wilde dus Windows 7 erop en dat is gelukt.
Maar daarvoor had ik het mapje iTunes gekopieërd naar een USB stick. Alleen nu heb ik iTunes opnieuw geïnstalleerd, maar hoe krijg ik alles weet vanaf dat mapje naar deze iTunes???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je met het mapje itunes de nummers die je er op had?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou er staat bij Computer, en dan bestanden op een schijf, staat er iTunes met allemaal bestanden die hij gebruikt heeft om te installeren enzo, en apps en nog wel meer.

Antwoorden (1)

Je sleept alle bestanden gewoon naar iTunes toe. Dan zet iTunes automatisch allen bestanden in die map/Categorie.