Wie weet een pc-programma om snel muziek te vinden op je pc?

Als ik heel veel muziekbestanden in mijn pc heb, en ik wil graag draaien als dj bijvoorbeeld, hoe kan ik dan zo snel mogelijk 1 bepaald nr in mijn pc zoeken en meteen draaien? Is daar een bepaald programma voor? En staan al die nrs dan op alfabetische volgorde?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
4.5K

Het beste antwoord

vitueel dj is zo'n programma!
http://www.virtualdj.com/
ik gebruik het zelf ook het is erg handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Winamp is een goeie!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Advanced MP3 Catalog Pro
met dit programma kun je excel files maken
playlisten maken

Toegevoegd na 1 minuut:
op zoeken
genre's
titel artiest
jaar
zoeken op dubbele bestanden
maar ook de tag aanpassen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je echt DJ-functionaliteit wilt, kom je terecht bij programma's als 'BMP studio', 'PC DJ' of 'Virtual DJ'. Deze programma's simuleren allemaal een dubbel CD deck met bedieningselementen. Daarnaast kun je bedieningspanelen aanschaffen zodat je alles met knoppen kunt bedienen. Ze bieden allemaal uitgebreide zoekfunctionaliteiten.

Het zijn allemaal producten gericht op de (semi) professionele DJ en dus wel wat prijziger (denk aan een aantal honderden euro's). Qua bediening gaat mijn voorkeur uit naar virtual DJ.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, gewoon Windows media player of iTunes beide zijn gratis en Zeer makkelijk te gebruiken en als je wat meer professioneler wilt kan je virtual dj aanschaffen, deze heb ik zelf ook er fijn en handig programma veel mogelijkheden voor verschillende modussen en nog steeds heel eenvoudig te gebruiken. Het enige nadeel is dat het programma redelijk duur is.

Liefs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
internet gevonden:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=23688

Toegevoegd na 1 minuut:
http://mac.sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
copernic desktop search je eigen google op je eigen pc ik gebruik de oude copernic2 home edition - copernic 3 reageert niet snel heeft reclame en je moet op enter drukken bij copernic 2 krijg je de resultaten tijdens het tikken dus je kan halve worden gebruiken

Toegevoegd na 2 minuten:
even google voor de oude copernic2 deze link geeft het nieuwe product