Wat is eigenlijk de beste video bewerking software?

Ik zoek eentje die ALLES kan. En het liefst ook gebruiksvriendelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ik heb nou cyberlink powerdirector, bevalt me prima. Maar is deze ook een van de beste volgens de 'user ratings'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Sony Vegas Pro 10 is ook een aardig programma (als je weet hoe het werkt!!!) maar via youtube kom je daar wel achter ;p. Dit programma is echter niet gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Adobe Premier
Je bent echter wel wat flinke euro's kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVS Video Editor. Niet al te ingewikkeld die wel alles kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Final cut studio wordt door de meeste professionals gebruikt. Samen met Adobe Premier en Sony Vegas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iMovie is de ultieme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mac is ultiem.. iMovie maakt hem alleen nog maar beter!! +je :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iMovie is toch gewoon een simpele video editor niet echt vergelijkbaar met Final Cut Pro of Adobe Premiere?
Pinacle of Magix video (deluxe).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens naar lightworks.
Het werd gebruikt voor meerdere grote films en het is nu zelfs gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
imovie kan je gewoon gratis downloaden en werkt prima.