Hoe verander ik cache opties in firefox

Sinds ik een nieuwe versie van FF geinstalleerd heb, merk ik dat mijn cache in de weg zit. Als ik op een knop druk, dan wordt die actie soms 10 keer uitgevoerd. Als ik inlog op een forum, krijg ik 3 keer het inlogformulier te zien (terwijl ik de eerste keer al ingelogd werd)

Hoogst irritant.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je cach verwijderen is simpel: Tools -> Clear Private Data (of druk Ctrl+Shift+Del)
De settings voor je cache kan je veranderen in: Tools -> Options -> Privacy-tab

(het meni-item 'Tools' zal in de nederlandse versie waarschijnlijk 'extra' noemen)

Persoonlijk heb Ik enigsinds mijn twijfels dat je cache er voor iets tussenzit als ik het zo hoor.

Toegevoegd na 10 uur:
Voor Firefox 3.5 is de volgende beschrijving van toepassing: Tools -> Clear Recent History (Ctrl+Shift+Del)

Daar kan je je cache verwijderen. Zie de bijgevoegde bron voor een stap-voor-stap beschrijving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas bestaat bij FF 3.5 onder privacy niets over de cache. Wat zou het, anders dan de cache, volgens jou nog meer kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FF3.5 is inderdaad anders zie ik. De toetsencombinatie is nog steeds dezelfde lijkt het zo (Ctrl+Shift+Del). De menu is anders: "Tools -> Clear Recent History Deze link kan je vast verder helpen:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Clear+Recent+History - Om op je vraag te antwoorden: als ik hoor dat je meerdere keren op iets moet drukken en dat dingen meermaals verschijnen, dan is mijn eerste gedachte 'spyware'.
Then again, op basis van een paar woorden is dit moeilijk in te schatten. Hopelijk is mijn inschatting fout en is je probleem opgelost met je cache te verwijderen. 't Zou jouw leven makkelijk maken. Succes alvast!