Wie kent dit computerspelletje nog?

Het is een vrij 'simpel' spelletje van een aantal jaren terug, ik geloof 1995/1996 uit die richting. De bedoeling was dat je een machine of een installatie weer werkende kreeg door bijvoorbeeld een ventilator aan te zetten, een gewicht te (ver)plaatsen, of een bal te laten rollen.

Wie weet nog hoe het spelletje heette? Het was destijds best wel populair, en wie weet of er soortgelijke games online te spelen zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zoals hierboven al staat is het The Incredible Machine. Er zijn een aantal delen gemaakt: # The Incredible Machine (1993, MS-DOS / Macintosh) # The Even More Incredible Machine (1993, MS-DOS / Microsoft Windows) # The Incredible Machine 2 (1994, MS-DOS / Macintosh) # The Incredible Machine - Version 3.0 (1995, Microsoft Windows / Macintosh) # Return of the Incredible Machine: Contraptions (2000, Microsoft Windows / Macintosh) # The Incredible Machine: Even More Contraptions (2001, Microsoft Windows / Macintos Deel 3 (1995) was eigenlijk precies hetzelfde als deel 2 maar werkt onder windows. Er is ook nog een "spin-off" genaamd "The Incredible Toon Machine"

the great machine, later uitgebreid met andere delen. Ik heb alle delen laatst gedownload, omdat de rechten waren vrijgegeven. Ik geloof dat je ze op abandonia.com wel vind.

Kon het ook niet 'The Incredible Machine' zijn geweest? Daar had je volgens mij wel 3 releases van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100