waar kan je op microsoft word 2010 dat loepje vinden, zodat je een overzicht van de hele pagina hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Probeer het schuifbalkje rechts onder eens... Aha!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ligt niet aan jou hoor. Bill houdt er kennelijk van om ons wat te laten puzzelen.

Toegevoegd na 4 minuten:
OK, te snel geklaagd. Op het lint `Beeld` vind je de instellingen ook nog. Zie plaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld waarschijnlijk het afdrukvoorbeeld. Dit kan je tevoorschijn toveren in de werkbalk snelle toegang ( waar ook het symbool voor opslaan staat). Als je op het pijltje net ernaast klikt vind je een aantal opties die je aan de werkbalk kan toevoegen. Een daarvan is het afdrukvoorbeeld. Hier kan je bijvoorbeeld ook het "verzenden per email" etc toevoegen.