Met welk (gratis) programma verander ik mijn stem?

Ik ben met een bedrijfje bezig en ik wil een promotiefilmpje maken met een stem net zoals Tell Sell heeft. Heeft iemand daar een (gratis) programma voor dat niet al te moeilijk is!

Alvast bedankt!

Luuk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou het niet meer in het maniet van inspreken zitten dat dat er een programma hier iets aan doet? Natuurlijk kun je wat EQ, compressie en echo e.d. toevoegen maar daarmee maak je van een droog toonloos stem nog geen "Tell Sell" geluid.

Het beste antwoord

Hey Luuk,

http://www.nchsoftware.com/voicechanger/ lijkt me een goeie keuze. Het werkt en is erg simpel om te gebruiken.

Succes!