ik blijf als beschikbaar gemeld op Skype, terwijl ik niet on-line ben. Hoe kan ik dit corrigeren?

had ook een Skypeverbinding op mijn smartphone, maar heb de app daarop verwijderd. Blijf sindsdien als beschikbaar gemeld.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
Probleem heb ik ook

Het beste antwoord

Klopt. Dat hebben ze veranderd bij de laatste update. Zo blijf je beschikbaar voor gebruikers om jou op te bellen of te berichten.
Heeft te maken met de mobiele applicatie. Ik vind het ook waardeloos, maar we zullen het er mee moeten doen.
Ze zouden wat mij betreft wel een andere status mogen geven aan iemand die niet ingelogd is, maar wel mobiel beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ow, je kan trouwens dit voorkomen als je handmatig de status van Skype op offline zet. Dan sta je niet meer als beschikbaar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee hoor, heb al afgemeld, uitgeschakeld, wachtwoord gewijzigd etc etc, maar de status blijft ongewijzigd: Beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan bij status (zoals: bezet, afwezig, onzichtbaar, etc) ook de status op offline zetten. Dan ben je zeker wel offline voor anderen.
Mocht dat niet het geval zijn, dan ben je op een ander apparaat ingelogd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
lijkt inderdaad de verklaring. Ik ga de volgende oplossing proberen: verwijder mijn Skype account en maak een nieuwe aan zonder Skype op mijn smartphone. Dan heb ik niets te maken met de mobiele applicatie.
Met dank
Jannis