Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn iMac wil upgraden van Snow Leopard naar Mountain Lion, blijven al mijn bestanden dan gewoon op de computer staan?

Ik maak op mijn iMac nu gebruik van Snow Leopard en wil graag over naar Mountain Lion. Als ik dit doe, worden dan al mijn bestanden verwijderd? Of blijft dit gewoon allemaal op de computer staan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
653
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van Lion naar Mountain Lion wordt er niks verwijderd. Van Snow Leopard naar Mountain Lion weet ik niet. Kun je trouwens niet beter wachten tot Juli dan komt Sea Lion uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wist nog niet dat Sea Lion uitkwam. Bedankt! Waar waar het mij vooral omgaat, is dat ik gebruik kan maken van iCloud. Ik heb namelijk een macbook met Mountain Lion & een iMac met Snow Leopard. En nu kan ik geen gebruik maken van iCloud, omdat Snow Leopard te oud is. Kan ik dan straks wel met een iMac met Sea Lion & een macbook met Mountain Lion gebruik maken van iCould, dus dat ik dezelfde bestanden op bij computers heb?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Alles wordt verwijderd volgens mij omdat je er een nieuw besturings systeem op instaleert. Maak voor de zekerheid een back-up van al je bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding