is er een gargeband voor windows?

dit programma wil ik al jaren en aangezien ik geen mac/apple heb wil ik weten of er een Legale/illegale versie voor windows bestaat
'NOTE: wel de orginele (niet alle functies) maar geen rip-off dus geen Bandgarage BV ;P

Toegevoegd na 15 minuten:
garage band is een programma waarmee je allerlei muziek en ritme's kan maken, dus hartstikke vet als je je eigen tune's / remixen wilt maken! dat is de reden waarom ik het zo graag wil

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb inderdaad ook garageband op mijn MacBook zitten. Ik weet eerlijk gezegd niet eens wát ik ermee zou kunnen doen.
Is het zó goed dan?

Het beste antwoord

Volgens mij niet, zie link hieronder. Ik heb zelf ooit eens gebruik gemaakt van Magix Music Maker (zie 2e link), is dat niet iets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat is er,er zijn er wel meerdere,maar hier kun je er 1 vinden (FL studio) die als je niet alle opties nodig heb gratis te downloaden is.
http://flstudio.nl.malavida.com/d887-gratis-downloaden-windows
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fruity Loops is niet bepaald hetzelfde als garageband...