Gezocht: digitale dagboek oplossing, multi user, multi device, multi topic?

Het maken van aantekeningen op papier van kinderen, lukt niet zo goed, vergeet je. Die smartphone heb je altijd bij je, kan dat niet daarop?

Ik wil graag digitaal dagboeken van mijn kinderen gaan bijhouden. Zowel mama als papa, elk met hun eigen device, moeten dan een app hebben waarop ze met enkele taps voor kind X, Y of Z een korte notitie kunnen maken. Moet gescheiden zijn per kind natuurlijk. Ook moeten de notities direct zichtbaar worden op de devices van de anderen. Bij voorkeur ook leuke export mogelijkheden. Het gebruikt ws een cloudoplossing om te de notities te delen. Ik zoek al een tijdje. Vooral dat opslaan en synchroniseren moet automatisch gaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
9 jaar geleden
Je hebt zgoogle Agenda voor afspraken op bepaalde dagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het wel een gat in de markt, ga er eens mee naar een handige appjesjongen!

Het beste antwoord

Wat jij nodig hebt is One Note van Microsoft. Hierin kan je perfect alles indelen, bijvoorbeeld per kind, en je kan het delen zodat je wederhelft er ook in kan schrijven.
Nu maar kopen dat jullie Window Phones hebben
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gelijk uitgeprobeerd. Ziet er goed uit. Ongoing....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is inderdaad superapp. Alleen kun je de namen van de notitieblokken na aanmaken niet meer wijzigen. Ook zie je aan de aangemaakte pagina's binnen elk dagboek (notitieblok) niet wanneer ze zijn gemaakt. En daar verwacht ik wel 100 of meer entries. Ook kun je ze niet sorteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Qua wijzigen van de naam: een nieuwe aanmaken en de inhoud kopiëren en plakken. De datum is natuurlijk vrij eenvoudig zelf in te geven aan het begin van je entry, maar het klopt dat hij dat niet vanzelf doet. Ik heb het tenminste nog niet kunnen vinden. Ik betwijfel of er iets vergelijkbaars is dat die opties wel heeft, hoewel ik Evernote dat wimkees suggereert verder niet ken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt alletwee voor de constructieve discussie. Ik heb weer veel geleerd. Ik ga oom Evernote nog eens proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord en de discussie erna hielpen goed.