Is dit programma goed : RegistryBooster ??

Staat bij Twocows als heel goed aangeschreven maar is dat reclame of werkt het inderdaad. De trail haalde een hoop fouten uit m'n computer dus het lijkt ok. Maar ik weet niet veel van software dus...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Registry Booster is een goed programma...

Dus ja, het is een prima programma waar je wat mee kan.

Uit je vraag maak ik op dat je wellicht ook open staat voor andere suggesties om je register op te schonen. Een goed en goedkoop (gratis) programma is CCleaner.

Het is simpel in gebruik (in het Nederlands) en het maakt keurig een backup van te voren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

laat je niet opjutten de windows register reiniger is goed genoeg
en anders neem je die van iobit advance system care
de gratis versie is goed genoeg
capthavoc
14 jaar geleden
Everest is ook een heel goed programma, die draait op de achtergrond mee nadat je je pc hebt opgefrist en blijft alles in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik liever CCleaner. Is helemaal gratis en heeft meer functies dan RegistryBooster :-)