Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik in outlook in dat deleted items bij afsluiten pc worden verwijderd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
774

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij de opties voor outlook (Bestand --> Opties) ga je naar Geavanceerd, en daar bij de sectie 'Outlook starten en afsluiten' kan je aanvinken 'Mappen met verwijderde items leegmaken bij het afsluiten van Outlook'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gaat boven in de werkbalk naar 'extra', gevolgd door 'opties', gevolgd door 'onderhoud'.
Daar kan je een vakje aanvinken 'Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten'.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wellicht kan dit verschillen per versie van outlook express.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding