Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows 7 downloaden gratis kan dat?? . (ik heb wel een legale code er voor)

hey.

ik heb een vraag ik heb ooit eens een cd van windows 7 gekocht met een code waar mee ik hem kan activeren
maar die cd is stuk en werkt niet meer. nu wil ik graag weten of er een gratis en legale download voor is

PS.

ik heb dus al zoals ik de titel staat een legale code voor windows activatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let wel op dat als je een legale code hebt, deze niet van een OEM versie is. Een OEM versie mag alleen geinstalleerd worden op de een computer, gebouwd door een computerbouwer ( dit kan je ook zelf zijn). Je mag die code alleen gebruiken voor een herinstallatie op dezelfde computer.Op die compu mag dan geen wijziging in de hardware configuratie ( nieuwe harde schijf , moederbord, etc).
Een legale versie kan in jouw geval alleen een retail versie zijn. D.w.z. een volledige versie die je in de winkel (cd's in een doos) hebt gekocht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Even een mail opsturen naar Windows met je verhaal, waarschijnlijk willen ze je code ter verificatie en krijg je een nieuwe cd of download, mits je code ongebruikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/

bovenstaande website is een website waar je legale windows 7 iso's kan downloaden, je moet dan wel een code hebben voor de activatie.

http://emea.microsoftstore.com/nl/nl-NL/Microsoft/Windows-7-Home-Premium
via de website van microsoft kan je ook zien dat een losse cd 9 euro kost.

maar is er niemand in je directe omgeving met de juiste cd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey. nee helaas heeft niemand in mijn omgeving een cd.
en tnx voor de linkjes naar de sites

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding