Hoe geef ik bij Apple aan dat ik een probleem heb bij een update van een app?

Er blijft steeds bij een app staan dat hij geüpdatet moet worden. Alle updates gaan goed. Bij deze zegt hij geen :verbinding met de store.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer wifi uit te zetten en daarna weer aan
Als hij het nog steeds niet doet zet dan je iPod, iPhone of iPad uit en daarna weer aan, meestal doet hij het dan weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat al gezegd uit je iPhone dan weer aan . Heb je wel je update gedaan? Zo ja kijk in je app store ,of nu ook een overzicht hebt ,vj app's aan gekocht ,geïnstalleerd ,op dit toestel ,en nog niet op dit toestel .zo ja verwijder die app ,door je vinger er even op te houden ,en laad m op nieuw . Succes . Misschien wel een synchronisatie draaien (back up) op je computer Vd veiligheid succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op internet op zoeken waar de dichtstbijzijnde Apple store is.. Ze zitten sowieso in Denhaag en Amsterdam..Daar kunnen ze je vast helpen! En is makkelijker dan via internet of telefoon..