Is er een snelknop voor het veranderen van de grootte van het lettertype?

Hallo,

Voor het snel veranderen van de lettertypestijl, dus bold, italic of underline, kan je bijvoorbeeld snel ctrl+b, ctrl+i of ctrl+u gebruiken. Bestaat er ook zo'n snelknop voor het vergroten of verkleinen van het lettertype? Ik vind het namelijk vervelend om dan steeds je hand van het toetsenbord te halen, aangezien ik veel documenten typ voor school.

Met vriendelijke groet,
Tom van Ruitenbeek.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kun je instellen bij je instellingen

Het beste antwoord

Als je het over MS word hebt?

Je kan letter met 1 punt vergroten door de toetsencombinatie Ctrl + ] in te drukken.
Ctrl + [ is je letter met 1 punt verkleinen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt! Dit zorgt voor een stuk vlotter werken, erg bedankt.