kent iemand een fotoprogramma waarmee ik gemakkelijk foto's kan invoegen op 1 basisfoto? Vroeger gebruikte ik picture it, maar dat bestaat niet meer.

In bijlage kan je zo'n samengestelde foto zien die ik met picture it gemaakt heb.

Toegevoegd na 2 uur:
Bij de meeste programma's kan je de ingevoegde foto's (layers) niet bewerken en in een bepaalde vorm knippen. Dat is net wat ik nodig heb. Bij Picmonkey lukt mij dit ook niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (3)

Www.picmonkey.com doet dit online en gratis

Photoshop trouwens ook. Dat is niet online en wel een programma

Paint shop pro vanaf 6 geloof ik ook al, elke versie erna zeker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou het met paint kunnen doen , staat meestal standaart op de computer, je kan dan 1 foto bewerken en er meer fotos bij plakken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo,

Ik doe veel dingen altijd met het Office programma PowerPoint

Kan je met foto`s van alles doen - inpassen - draaien - spiegelen - enz enz en dan opslaan als Jpeg Indeling

Veel plezier met je foto`s
Groetjes: jan