hoe kom ik van outlook.com af?

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe laptop gekocht (met windows 8) hier zit automatisch outlook.com op maar ik vind het oudere programma veel fijner, ik kan mijn email adres niet verwijderen en al mijn mail wordt alleen nog maar opgehaald op het nieuwe programma. Mijn emails staan ook niet meer in het oudere programma en ik krijg mijn nieuwe mails hier ook niet meer binnen. Hoe kan ik zorgen dat ik weer gewoon al mijn mails in het oudere programma heb en alle nieuwe mails ook gewoon daar weer binnen krijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Outlook.com is de opvolger van Live, Msn en Hotmail. Ik heb ook Windows 8, maar heb Outlook.com nog nooit gebruikt: al mijn e-mail komt binnen op andere e-mailprogramma's. In plaats van Outlook.com (niet te verwarren met Outlook Office) kun je b.v. Windows Live Mail of Thunderbird gebruiken.

Kennelijk staat bij jou Outlook.com als standaard e-mailprogramma ingesteld. Dat moet je dus veranderen. Het e-mailprogramma dat je wilt gebruiken stel je in als standaard. In de eerste afbeelding hieronder heb ik Windows Live Mail als voorbeeld genomen. Door op 'Account toevoegen' te klikken, kun je WLM als standaardprogramma voor je e-mail instellen. Ook via het Configuratiescherm > Standaardprogramma's kun je dit instellen (afbeelding 2).
Daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011