bestaat er software om geluid van de pc boksen mee te regelen? (voor zowel windows als mac)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Ja dat bestaat inderdaad. Ga naar het Configuratiescherm, Geluid en Afspelen. Daar zie je de software staan die nu gebruikt wordt, bijvoorbeeld van Realtek. Dit zegt overigens niets over het regelen van het geluid zelf, want dat doe je met de volumeregelaar onder in je beeld of met de volumeknop.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Windows zelf is voorzien van een volume regeling. Onder in de taakbalk vind je een klein luidsprekertje. Klik hierop en je kan het volume aanpassen. Daarnaast kent ook ieder muziek afspeelprogramma - windows mediaplayer,winamp etc - een volumeregeling voor de via dat programma afgespeelde muziek.