Waarom zegt mijn laptop dat 'Silverlight niet gevonden is'?

Als ik op Magister wil kijken, komt er een melding die het volgende zegt:

'Silverlight kan niet worden gevonden. Voor het functioneren van Magister 5 dient u de Microsoft Silverlight Plug-in voor uw browser te installeren.'

Maar ik heb Silverlight allang geinstalleerd. Waarom ziet hij dan niet dat ik dat al heb gedaan? Ook als ik de pagina refresh ziet hij het programma nog steeds niet.

Weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het ook altijd zó irritant dat silverlight niet gewoon op telefoons en dergelijken staat. Ik weet dat er een Magister-app is, maar die werkte bij mij maar één keer, maar daarna viel hij telkens uit als ik hem wilde starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan idd meta gebruiken voor je telefoon. En anders ff met meerder browsers kijken of het werkt. Ik gebruik zelf altijd chrome en daar heb ik nog nooit troebels mee gehad als ik mn cijfers wou bekijken. En anders kijken voor een update.

Het beste antwoord

Er is sinds een week of twee geleden een nieuwe versie van Silverlight. En die is zodanig anders dan je eerst de oude versie moet verwijderen, en dan pas de nieuwe kunt installeren. Blijkbaar kan Magister het oude Silverlight niet meer herkennen!
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je meerdere browsers? Eerst kon ik ook alleen op mijn Internet Explorer Magister bekijken ookal gebruik ik Chrome alleen maar. Probeer eens een andere browser.