hoe kan ik in mediaplayer mijn buffer vergroten?

ALS ik bij de opstart in de linker kolom alleen afspeellijsten en mediabibliotheek heb staan, heb nergens extra optie of zo, en het woord buffer kan ik helemaal niet vinden

13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Druk kort op de Alt-knop. Laat hem weer los. In het menu dat verschijnt kies Extra en kies dan voor Opties. Ga naar tabblad Prestaties. Stel daar buffer in op een bepaald aantal seconden.
Plaatje bij antwoord
tonijn
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
Veel dank, het is te gek voor woorden maar ik was er nog niet toe gekomen het uit te proberen (en het was 1 minuut werk) maar zo kwam ik precies in het scherm waar ik heen wilde, dat had ik zelf nooit bedacht