Hoe kan ik de lettergrootte van de menu's van de Adobe toepassingen groter maken?

Mijn nieuwe laptop heeft een schermresolutie van 1920 x 1080 (Lenovo Thinkpad S1 Yoga) en enkel bij de Adobe toepassingen (Photoshop, Dreamweaver enz.) is de lettergrootte, enkel van de menu's uiterst klein, bijna onleesbaar. De resolutie wijzigen is geen optie!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

In Photoshop is dat Edit -> Preferences -> Interface -> UI Text Options -> Small naar Medium of Large zetten... Voor AE werkt dat op dezelfde manier....