Is er een programma iets waarmee je kan bouwen zoals je in The Sims doet?

Dan bedoel ik geen Google Sketchup maar gewoon zoals The Sims met muren trekken, meubels plaatsen, zwembaden maken etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.3K

Antwoorden (3)

Rollercoster tycoon, pretparken bouwen.

Toegevoegd na 46 seconden:
*rollercoaster tycoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
dat zijn 2 spellen die totaal niet te vergelijken zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om gebouwen, geen pretparken. Ik wil huizen maken.
Je zou Super Architect 3D kunnen proberen. Is ietsje moeilijker om huizen mee te "bouwen" dan bij de Sims, maar je kan wel veel meer dingen aanpassen. Je kan ook meubels maken, zwembaden of vijvers plaatsen en complete tuinen aanleggen. Ik heb het destijds ook aangeschaft omdat ik bij het spelen van the Sims er achter kwam dat ik vooral het huizen bouwen en inrichten zo leuk vond. Ik heb Super Architect 3D Zilver en kan daar wat mij betreft genoeg mee. Op de site kun je ook vinden wat je met de verschillende versies allemaal kan.
Verder las ik in de nieuwste Computeridee over www.roomsketcher.com. Dat is een online programma. Weet nog niet precies hoe het werkt. Dat moet ik nog uitvogelen. Heb alleen het idee (maar weet dat dus niet zeker) dat je daar niet de buitenkant van een huis mee kan ontwerpen, maar dat kan ik mis hebben. http://www.roomsketcher.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt floorplanner gebruiken en als het echt gaat om het ontwerpen van huizen is sketch up heel mooi!