Hoe maak je een protestbord met grote letters (op papier)?

Het grootste letterformaat van Word is te klein om te gebruiken voor een protestbord. Dus hoe maakt men deze met een groot lettertype? Of kan dat alleen via een drukkerij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.4K
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt één letter zelfs de grootte van een A4 geven, dus dat moet toch echt wel leesbaar zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Evt. maak je gebruik van Wordart (optie in Word). Dat kun je zo groot maken als je zelf wilt.

Het beste antwoord

In word op het lettertype klikken en een groter getal invullen met je toetsenbord. Het grootste wat je kan gebruiken is 1638.

Toegevoegd na 29 seconden:
lettertype moet lettergrootte zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In het uitklapmenu voor lettergrootte, kun je ook direct een getal invullen, waardoor je zelf de grootte kan bepalen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op iedere kopieermachine kan je het origineel van een pagina vergroten. Op de kopie verschijnen dan de letters groter.