Hoe zorg je er voor dat programma´s in windows 7 niet automatisch opstarten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

naar start -> run (of direct invullen in de zoekbalk):

Msconfig

Hier kun je aangeven welke programma's en services opstarten en welke niet.

tip:
Zet geen belangrijke systemen uit, dan heb je kans dat je computer niet goed meer opstart!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij moet je dan in dd instellingen van je computer kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook ccleaner downloaden. Dit geeft een beter, vind ik, overzicht van alle opstart programma's. Kijk aan de linkerkant onder gereedschap en dan opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de volgende site vind u instructies hoe u opstart programma's en opstart services kunt uitschakelen.
Success!