Dat is geheel afhankelijk van waar je het voor gaat gebruiken, persoonlijk draai ik 2008 en het werkt perfect. Een van de sterke kanten vindt ik dat je virtueel extra servers kan laten draaien. in mijn geval 2003 met exhange. Ik vind 2008 een verademing mede daar het zeer eenvoudig te bedienen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De woorden windows en server mogen echt niet in een zin gebruikt worden.

90% van het internet draait op Linux/Unix servers en niet voor niets..

Ik zou eens een kijkje nemen naar Mandriva enterprice server of suse linux entreprice, CentOS is een gratis oplossing maar zonder commerciele ondersteuning.